Gareth Bell-Jones ir Gemma Lloyd

Gareth Bell-Jones (g. 1982 m.) yra Flat Time House direktorius ir kuratorius. Tai yra galerija ir archyvas, įsikūręs pokario konceptualaus menininko John Latham buvusiuose namuose. Po to kai pabaigė šiuolaikinio meno kuravimo studijas RCA 2010 m., jis puspenktų metų dirbo kuratoriumi Wysing Arts Centre, Kembridže (UK). Ten jis kuravo rezidencijų programas, parodas, renginius, publikacijas ir kasmetinį muzikos festivalį su tokiais menininkais kaip Ed Atkins, Michael Dean, Gustav Metzger, Elizabeth Price, Keren Cytter and Cally Spooner ir daugeliu kitų. 2010 – 2014 m. jis buvo nuolatinis vizituojantis mokytojas-vadovas Karališkajame menų koledže, šiuolaikinio meno skyriuje. Anksčiau jis buvo Tricycle galerijos kuratorius Londone (2007 – 2009 m.). Neseniai Gareth parašė tekstus katalogams tokiems menininkams kaip Laure Prouvost, Marlie Mul, Barbara Visser ir Agata Madejska.

Gemma Lloyd yra Londone gyvenanti ir dirbanti kuratorė, turinti jau daugiau nei dešimtmetį patirties parodų rengime, leidyboje ir katalogavime, meninikų rezidecijose ir viešuose renginiuose. Jos pastarasis projektas yra pagrindinė paroda Offshore: artists explore the sea Ferens meno galerijoje ir Halo laivybos muziejuje, Invisible Dust organizacijai, kaip projekto Hull UK City of Culture 2017 dalis. Be Invisible Dust, kuratorė įsitraukusi ir į kitas veiklas, tokias kaip viešo meno organizavimą prie Temzės upės, Thames Tideway tuneliui; archyvavimo darbus su britų menininkais  Alison Wilding ir Tess Jaray; keliaujačią Emma Hart ir Jonathan Baldock darbų parodą; anglų kalbos redagavimą Šiuolaikinio meno centre, Vilniuje, ir į nuobodulio tyrimą su kuratoriumi Gareth Bell-Jones. Anksčiau ji buvo direktoriaus pavaduotoja PEER: nepriklausomos Londono menų organizacijos, remiančios galerijų ir viešų erdvių darbą. 2005 – 2009 m. ji RSA meno ir ekologijos programos, kuri buvo įkurta skatinti menininkų įsitraukimui į debatus apie jų santykį su šiuolaikinėmis aplinkos problemomis,koordinatorė. Gemma studijavo meno bakalaurą Nottingham Trent universitete ir įgijo šiuolaikinio meno kuravimo magistrą Karališkajame meno koledže.

Rezidencijos Rupert metu, Gemma ir Gareth savo projektu Being Boring (liet. būti nuobodžiam) tyrinėjo nuobodumo temą. Jie naudojo rezidencijos laiką ir erdvę projekto išplėtimui ir savo kolaboracinės praktikos vystymui. Būdami Vilniuje jie susipažino su akademikais, kurie gilinosi į jų temą, tokiais kaip Agnė Narušytė ir Tomas Vaiseta ir tyrė Adolfo Meko indėlį šiai temai, įtraukiant jo nepublikuotą 1962 m. trumpą istoriją „Nuobodumas“.