Juan Pablo Villegas
Jam kinas – būdas sujungti jo pomėgį vaizdams ir garsams. Jo atspirties taškas – kūno išorinio stimulo suvokimas ir jo įtaką asmeninei ir kolektyvinei patirčiai. Jis naudoja iš audiovizualinių principų išplaukusius įrankius, kurie panaudojami netradiciniais būdais sukuria to refleksiją. Pastaraisiais metais Juan-Pablo tyrinėjo klausimus, susijusius su vertimo ir jutimo spektro ekspansija, objektų aninimistinę būsena ir psichosomatikos formavimusi. Menininkui priklauso projektinė erdvė Meksiko mieste “Calle Eseeme”.
Reziduodamas Ruperte Juan įsigijo 8mm kino juostų ir 35mm skaidrių archyvą (maždaug 30 kg medžiagos), kurį sudarė archeologiniai priešispaninės civilizacijos griuvėsių ir kolonijinių pastatų vaizdai iš įvairių vietovių Meksikoje, kurie seniau buvo naudojami Nacionalinio Autonomiško Meksikos Universiteto (UNAM) dėstomiems kursams iliustruoti. Pasitelkdamas įvairius cheminius procesus jis stengėsi išgauti sidabrą iš juostų sidabro nitrato pavidalu. Kadangi pradiniai vaizdai išnyko, jis dokumentavo jų liekanas. Naudodamas išgautą sidabrą, menininkas sukūrė veidrodį. Šis gestas atspindi giluminius ryšius tarp išgautų metalų ir istorinės, ekonominės Amerikų struktūros. Tai apima fizinę vaizdų transformaciją, siekiant išgauti materialų mūsų aplinkos, kuri yra apspręsta kainų ir mainų, atspindį. Veidrodis kaip vaizdas.