Phanos Kyriacou

Phanos Kyriacou gimė Nikosijoje 1977 m., Kipre, pabaigė Middlesex meno mokyklą (Quicksilver Place) Londone. 2007 m. jis įgijo meno magistrą Goldsmith’s universitete, Londone, dabar gyvena ir kuria Nikosijoje. Surengė daug solo parodų, pastarosios: 2015m. “Daily LifeMaccarone, Niujorke, “Who is Nathan?” Rupert, Vilniuje, “The Adventures of a Giant MidgetThkio Ppalies, Nikosijoje / 2014 m. “View to the river from north”Maccarone, Niujorke / 2013 m. “Between a woman and a mountain” The Temporary Museum, Nikosijoje / 2012 m. “Intimate long shot”, kuruota Androulla Michael, Chypre Culture, Paryžiuje, “Comers concrete pine wood man standing” Kinderhook & Caracas, Berlyne / 2011 m. “Everyone should walk”, kuruota Tanjos Schomaker, salon popular Berlin, “On Handling Considered as one of the Fine Arts” Kreuzberg pavilion, Berlyne, “I am going to have to disappoint you”, kuruota Lorenzo Sandoval, Altes Finamzant, Berlyne, “Glimpses and observations” Glogauair Residency Program, Berlyne. Taip pat menininkas dalyvavo grupinėse parodose Kipre ir svetur, tokiose kaip: 2016 m. “Completely something else”, kuruota Jacopo Crivelli Visconti, Point Centre for Contemporary Art, Nikosijoje, “One, No One and One Hundred Thousand”, kuruota Luca lo Pinto, Kunsthalle Wien, Vienoje / 2014 m. “Non-stadard testimonials”, kuruota Peter Eramian, David Dale galerijoje, Glazge / 2013 m. “Oo – The Cyprus / Lithuania Pavillion”, kuruota Raimundo Malašausko 55-oje Venecijos Bienalėje, “Fusiform Gyrus”, kuruota Raimundo Malašausko, Lisson galerijoje ir t.t.

Projektas “Who’s Nathan?”: fragmentas yra atskira, nepilna kažko dalis, taigi tai yra pokalbio fragmentai, kuriuos Nathan pridėjo į savo prisiminimų kolekciją: dalys visada veda link kitų dalių, tai būtinas egzistencinio paaiškinimo veiksmas; akmuo negali būti pagamintas žmogaus rankomis; istorijos taškai kaip priešingybė nuorodų taškams; aš niekada netapsiu vienišu, jei laikysiu medžio gabalą rankoje; pusiausvyra pasiekta dėl atsvaros, apibrėžtos vertikalumo būtinumu; Objektas>Tinkamumas; palaikai, įstatyti poetinės funkcijos galimybės; organizavimas kaip judanti kalbos forma; radimas kaip būdas matyti (taip pat būdas kaip visi daiktai, kuriuos mes matome yra rasti arba bus kažkada rasti, “pasirodymo” veiksmas kaip praėjimo ritualas daiktų į radimo sritį); kūnas santykyje su išore (kažkas per vidurį ar kažkas tarp?); šeimininkas kaip tarnas ir kaip valdovas; lauko peleninė, abažūras, šiukšliadėžė ir šulinio dangtis kaip perimetras;

p.k.

I