Anna Clawson & Nicole Ward

Clawson & Ward (g. 1986/87 m., Šiaurės Airija). Parodos: Scissors Cut Paper Wrap Stone, CCA Derry~Londonderry touring programme (2016-17 m.); EBC Takeover (kaip Art Licks Weekend dalis), The Bomb Factory, Londonas (2016 m.); Gone Fishing, Assembly House, Lidsas (2016 m.); EBC006, East Bristol Contemporary, Bristolis (2016 m.); Flexibilism, Catalyst Arts, Belfastas (2016 m.); SNAKE HORSE GOAT MONKEY, Guest Projects, Londonas (2016 m.); When Two or More are Together, SWG3, Glasgow International, Glazgas (2014 m.); and Shiny Black Thoroughbred, Tenderpixel, Londonas (2013 m.). 2013 m. jos pradėjo STUDIO36, savo pačių inicijuotą rezidencijų seriją savo studijoje. Akomponuojantis STUDIO36 stendas nukeliavo iki The Royal Standard, Liverpulio (2014m.); Tenderbooks, Londono (2015 m.); ir Tate St Ives, Kornvalio (2o15 m.). Clawson ir Ward šiuo metu mokosi School of the Damned, nemokamame meno kurse, vedamame studentų – studentams.

Vedamos smalsumo apie uždarus hierarchinius tinklus, jos atrinko garsus, vaizdus ir medžiagas, kurios veikia kaip įėjimo/išėjimo slenksčiai. Jų interpretacijos telkia dėmesį į vienos lokacijos filmus ir televizijos situacijų komedijas, jų interjero kraštovaizdžiai padarė įtaką jų sprendimui vystyti kūrinį pavadinimu EIVOM EMOH – atspindį žodžiams HOME MOVIE (liet. namų kinas). Tyrimu telkė dėmesį į būdus tikrai ar fikcinei aplinkai kontroliuoti. Nurodydamos į kasdienes reakcijas į viešas erdves, jos sukūrė piešinių seriją, rankų darbu perkeltą ant apmušalo užpildų, panašius į ženklus, paliekamus balduose, tokiuose kaip autobusų sėdynės. Kasdienių objektų iškraipymas išaugo šalia Foley art eksperimentų. Nustatant specifinines medžiagas, naudojamas brutalioms filmų scenoms įgarsinti, jos atrinko garsus ir panaudojo naują perspektyvą, kad sugeneruotų video ir skulptūras. Tai privedė iki audiovizualaus performanso, kur atrinktos scenos iškirptos iš filmų, kuriuose vaizduojamos galvos traumos, buvo lydimos gyvai statomos daržovių traiškymo choreografijos.