Chloe Cooper

Chloe Cooper naudoja performatyvius turus, paskaitas ir instrukcinius video, kad pasiūlytų žmonių grupėms kažką ganėtinai neįtikėtino, ties kuo galėtų dirbti visi kartu. Šis “kažkas neįtikėtino” paprastai teliūskuoja audringuose žmonių santykių vandenyse ir veikia kaip būdas knaisiotis aplink tokius procesus kaip žmonių “sulaipinimas į laivą”, bridimas per skepticizmą ir tyrinėjimas būdų, kaip mes pastatome save prieš kitus. Chloe pastaruoju metu rodė ir atliko savo kūrinius Bedfellows: Sex Re-Education, Tate Modern, Londone (2016 m.), Encounters, Galleri Mejan, Royal Institute of Art, Stokholme (2016 m.), Art From Elsewhere: Walk and Talk, Arnolfini and Bristol Museum & Art Gallery, Bristolyje (2016 m.), Chloe Cooper: Bronzin’ (Totally Bronze), Tate Britain, Londone (2016 m.), Bedfellows: Artist Talk, Serpentine, Londone (2016 m.), 21st Century Fox in the Snow, Embassy, Edinburge (2016 m.) ir Secret Reasons, AND Publishing, Londone (2016 m.).

Ruperte menininkė dirbo su Užupio gimnazijos mokiniais, vykdė eksperimentų seriją, turėjusių nustatyti, ar į kontekstą reaguojančio performanso praktika galėtų sukurti alternatyvią erdvę mokyklos koridoriuose. Anot mokinių auklėtojos Aušros Smaleckienės, tai paskatino mokinius naudoti savo laisvę bendriems susibūrimams ir kūrybiškumui vietoj to, kad ši būtų tiesiog iššvaistoma. Mokinių teigimu, tai padėjo jiems labiau atsipalaiduoti ir gyventi laisviau, taip pat teigė, kad jiems pasikeisti ir įstiraukti į veiklą buvo žymiai lengviau nei mokytojams.

C. C.: Kaip manote, ką galvojo mokytojai?

Mokinys:Mokytojai buvo sumišę, o kai kuriems tai nepaliko įspūdžio. Galbūt jie tikėjosi kažko geresnio…

C. C.: Kodėl, jūsų nuomone, mokytojai taip jautėsi?

Mokinys: Nes jie nėra prie to pratę.

C. C.: Ar manote, kad galėtumėte padaryti eksperimentų tik mokytojams?

Mokinys: Žinoma.

Mokinys. Taip turbūt būtų įdomiau.

Projektui pasibaigus, Aušra Smaleckienė ir Vakarė Smaleckaitė surengė susitikimą su mokytojais, kuriame diskutavo apie projektą, po to paprašė Vakarės pravesti seriją užsiėmimų mokytojams apie kūrybingą mokymą. Menininkė dėkoja visiems prisidėjusiems.