Hannah James
Hannah James mokėsi The Piet Zwart Institute, Roterdame 2014 m. Pastarosios parodos: Resting Bitch Face, Attent, Rotterdamas (NL), 2016 m. (solo); Heads, Pracownia Portretu, Lodz (PL), 2016 m. (solo); Left Hand to Back of Head, Object Held Against Right Thigh, The Bluecoat, Liverpulis (UK), 2016 m.; Can’t you see how big those snails are? Chert, Berlynas (DE), 2015 m. (solo); wow! Woven? Entering the (sub) Textiles, Kunstlerhaus, Gracas (AT), 2015 m. James dalyvavo rezidencijų programose Triangle France (mainai su Glasgow Sculpure Studios) 2016 m. ir Rupert 2015 m.
Hannah James darbai telkia dėmesį į santykius, kuriuos plaikome su savimi, vieni su kitais, su gyvūnais ir su aplinkomis. Kaip formuojasi identitetas, kaip jis suprantamas ir kokie iššūkiai kyla – yra pasikartojantys interesai jos tyrime ir kūryboje. Tame James ieško tam tikrų momentų, kur kvestionuojamas balansas tarp jėgos, kontrolės ir manipuliacijos: momentai, kurie realizuojasi pasitikėjime, pažeidžiamume ir baimėje būti kompromituotam. James tiria šias problemas per tokias temas kaip identiteto politika, lytys, kultūriniai stereotipai, pedagoginės struktūros, naminiai ir belaisviai gyvūnai bei gamtos reprezentacija. Ruperte James naudojo mišką kaip vietą naujam filmui, kuriame gamta tiriama kaip ginčytina erdvė; kaip kažkas egzotiško ir laukinio, tačiau tuo pat metu baisaus ir kontroliuojamo. Filmas buvo pristatytas kaip didesnės instaliacijos, tiriančios dvilypumą, dažnai matoma tarp žmonių ir gamtos, organiškumo ir technologijų, moters ir vyro, dalis.